Werkwijze
De weg naar naar merk succes

Ons proces

Verhelderen

In een discovery sessie brengen we inzichten naar boven over wat uniek is aan je onderneming, wat uniek is aan je ideale klant en.

Verbinden

Vervolgens zetten we de belangrijkste inzichten in om een merk strategie op te stellen die haarfijn definieert hoe de twee zich met elkaar verbinden.

Identificeren

We verkennen visuele richtingen, kiezen een passende vibe en identificeren jouw merk op een manier die op een succesvolle manier bij zal dragen aan de strategie.

Documenteren

Herkenbaarheid begint met onderscheiding, en behoudt je door consistent te blijven. Heldere richtlijnen over hoe het merk op een juiste manier geuit moet worden zijn daarom onmisbaar.

Centraliseren

Met onze brand hub centraliseren we alle merkrichtlijnen en bestanden zodat het voor jouw organisatie zo makkelijk mogelijk wordt om het merk op een correcte manier te uiten.

Brand management

Nu iedereen in staat is om in om jouw merk correct te uiten, is het belangrijk dat dit ook gebeurt. Het is nu de taak aan de brand manager om te controleren of alle uitingen het merk versterken, en bij te sturen waar nodig.

Trajecten

Brand Starter

Dit is een speciaal traject voor start ups of kleinschalige bedrijven met een kleiner budget waarmee we samen de merkfundering leggen zodat er vanaf de start aan merkgroei gewerkt kan worden.
Wat krijg je ervoor?
  • Discovery sessie
  • Merkstrategie
  • Merkidentiteit
  • Visuele en verbale richtlijnen
  • Brand Hub light
  • 3 deliverables

Brand Master

Het Brand Master traject is voor bedrijven die grip willen krijgen op het gebruik van hun merk zodat de hele organisatie in staat is om bij te dragen aan de groei van het merk .
Wat krijg je ervoor?
  • Discovery sessie
  • Merkstrategie
  • Optimalisatie merk identiteit
  • Visuele en verbale richtlijnen
  • Onboarding proces
  • Brand Hub

Brand Master + Rebrand

Dit traject is voor bedrijven die teveel op hun concurrentie lijken. Ze hebben dezelfde looks, vertellen een identiek verhaal of bieden producten of services op exact dezelfde manier aan.
Wat krijg je ervoor?
  • Discovery sessie
  • Merkstrategie
  • Rebrand merk identiteit
  • Identiteit richtlijnen
  • Brand Hub light
  • 3 deliverables
"
Na de discovery sessie, was het voor ons duidelijk dat we veel meer nodig hadden dan een nieuw logo. Voor mij was het een leerzaam proces en een plezierige ervaring.
Jan Tamboer - Oprichter van Ad Terram

Liever eerst even kennis maken?

Plan een vrijblijvend strategiegesprek in en dan bespreken we de mogelijkheden voor jouw merk.
Plan strategiegesprek